Aquest cap de setmana s’aproxima carregat d’emocions pels esportistes del CPA Tona amb múltiples esdeveniments esportius que prometen ser una prova decisiva per als patinadors i patinadores.

El dissabte 29 de juny, la Marta Jordà i la Marina Del Fante competiran a l’Open de Nivell 11 a Parets del Vallès, amb l’objectiu de qualificar-se per a la final de Catalunya. Alevina i benjamina respectivament, aquestes joves lluiten per acabar la seva temporada amb èxit.

Al mateix temps, la Valentina Pons, l’Ònia Caricol i la Martina Parra buscaran el seu lloc al podi de la Copa Barcelona. Amb un rendiment destacat al llarg de la temporada en les categories de nivells 1-4, les tres patinadores estan preparades per demostrar la seva destresa i habilitat en aquesta competició final.

En el mateix torneig, però el diumenge, la Matilda Álvarez i l’Abril Roca competiran pels llocs d’honor en els nivells 5-7, després d’una temporada intensa de preparació i la seva qualificació en el rànquing general.

A més, el dissabte també marca l’inici del Campionat d’Espanya, amb en Daniel Picazo i l’Arnau Pérez. En Daniel competirà amb els seus discs el diumenge 30 de juny i el dimarts 2 de juliol, mentre que l’Arnau es presentarà amb el disc curt el dimecres 3 i el disc llarg el divendres 5 de juliol.

Amb tot el suport de tot el CPA Tona, us desitgem a tots i a totes molta sort. Gaudiu de l’experiència i afronteu els reptes amb la mateixa passió i determinació com fins ara.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.